Oldalak

2013. június 20., csütörtök

A rettegés háza: Prológus


A rettegés háza
(Prológus)

A Long street-i ház ódon ablakain a felkelő nap első sugarai csillogtak. Jason szemét bántotta az éles fény de erőt vett magán és feltápászkodott a finoman erezett hajópadlóról. Körbenézett de nem látott senkit a szobában, ezért letámolygott a rozoga, recsegő falépcsőn a tágas, de szolidan kicsi előszobába. Kábult merengéséből vérfagyasztó sikoly zökkentette ki. A herointól megrészegülve indult a hang irányába. Végül egy nagy rozsdás ajtóhoz ért ami  egyenes út volt a sötét nyirkos pincébe. Benyitott és a villanykapcsolót keresve megvágta az ujját!
-Basszus- szisszent fel a tompa fájdalomtól. Végül erőt merítve félelméből megindult lefelé a lépcsőn. A pince szokásos sötétséget és dohos szagot árasztott. Jason orrát szabályosan marta ez a szag mégis mélyebbre hatolt a kartondobozok tengerében. Átvergődött a halmon majd egy meztelen vérbe fagyott de még élő női testet látott láncra fűzve. Undorodva figyelte majd a narkó hatása egy pillanat alatt kiürült a szervezetéből.
-Segítség!- A lány utolsó erejéből még ennyit tudott mondani.
Jason nem tudta mit csináljon a pánik karmai fojtogatták és leblokkolt. A gyilkos csak erre a pillanatra várt. Lendítette a baltát és egy szemvillanás alatt az éles vasdarab ketté tépte Jason testét.

7 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Ahogyan azt kértétek, elolvastam a prológust. Azt előre leszögezném, hogy nem kifejezetten vagyok oda az ilyen jellegű történetekért, mármint a horrorért. Azonban érdekes volt, ahogyan megírtátok. Nekem csak a témával van bajom, ami nem a ti hibátok, maga a prológus tetszett.
    Jól kidolgoztátok és nem túloztátok el a gyilkosságot. Éppen csak annyira részleteztétek, amennyire kellett.
    Viszont engedjétek meg, hogy egy engem személy szerint eléggé zavaró hibára felhívjam a figyelmeteket: "Végül egy nagy rozsdás ajtóhoz ért ami mely egyenes út volt a sötét nyirkos pincébe." az "ami" és a "mely" értelmetlen egymás mellett. Vagy az egyiket írjátok vagy a másikat, nem kell mindkettő. Vagy az "amely" még az,m ami odaillik. És majdnem elfelejtettem: a "de" elé tegyetek vesszőt, mert azok lemaradtak.
    Összességében azonban tényleg jó lett. Olvasni fogom a történeteteket és megpróbálok rendszeresen véleményt írni.
    Sok sikert a továbbiakban!

    Love, Elizabeth Angel

    VálaszTörlés
  2. Köszi Angel :) Én vagyok az egyik idióta xD én csak az ötletgazda vagyok én a hogy is mondjam én csak a "darkosításban" és a sztori agymunka részében veszek részt! A gépelés nem az enyém,én is tegnap vettem észre az elírást és mondani fogom a másik idiótának hogy javítsa! :) de amúgy köszönjük szépen, hogy rávilágítottál a hibákra és a véleményezést is reméljük a többi fejezet is elnyeri majd tetszésed!

    VálaszTörlés
  3. Köszi Angel! És akkor hát én meg a másik! :) Köszi a véleményt jól jött, majd figyelünk a dolgokra ígérem! A gépelés meg nem az enyém szerintem a tied, de lényegtelen nem figyeltünk rá véletlen maradt ott! A következőben nem lesz hiba reméljük! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia vagy sziasztok!

    Ahogy kértétek, benéztem és hagynék véleményt. Nem rossz a kezdet, érdekesnek hangzik és biztosan tartogat még meglepetéseket, viszont én kimondottan kedvelem a horrort, mint témát, a feszültséget, a visszafojtottságot, az izgalmakat, és persze megértem, prológusról van szó, de kicsit hiányoltam azt a borzongást, amivel követni lehetne a sorokat. Szerintem, ha már a témával próbálkoztok, érdemesebb még izgalmasabbra venni a figurát, mert elbírja. Nem arról van szó, hogy részletezzétek a vért, vagy akármi, csak maga az a feszültségkeltés hiányzott számomra, ami azt éreztette volna, hogy uh basszus, nem lennék a szereplő helyében :) ez csak az én véleményem, ki hogyan vélekedik.

    Amúgy mehet a csere, kitettem az oldalt!

    Üdv, Szatti

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Nezzetek el, hogy nem irok ekezetet, telefonrol vagyok:)
    Kertetek, hogy neztek be es velemenyezzek, de cserebe kernem, hogy ti is tegyetek meg:)
    Nem igazan talaltam helyesirasi hibat a reszben, leszamitva a vesszok hianyat (sokszor!), de ha meg egyszer-ketszer atolvassatok, biztos ti is eszreveszitek. Ha megsem, szoljatok, es szivesen ramutatok:)
    Nekem tetszett a prologus, kifejezetten jo kezdes volt! Jol erzekeltettetek a kornyezetet, nem volt se tul sok, se tul keves. Az elso nehany mondat kulonosen megfogott. Valahol meg viszonylag az elejen van egy resz, ahol meglehetosrn sok tomondat koveti egymast, azt javitsatok, mert zavaro. En is hajlamos vagyok ebbe a hibaba esni, szerintem mindig jo, ha valaki felhivja erre az ember figyelmet:)
    Gondolkoztam, hogy megemlitsem-e, vegul megteszem. Oke, h a srac drog hatasa alatt van, de egy hulla elso pillantasra akkor sem undorito, hanem megrazo. Ha pedig megis, akkor nagyon nincs maganal, de akkor ne jozanodjon ki a kovetkezo mondatnal:) ez szamomra egy kis ellentmondas volt.
    Korulbelul ennyit tudtam irni, mivel a tortenetet meg nem ismerjuk, arrol nem tudok szolni, de nyelvileg nagyon eros kezdes volt:)
    Csók, Kim

    VálaszTörlés
  6. Meg egy valami jutott eszembe, amit elfelejtettem leirni. A Long street nem nagybetu? Marmint a street. De ez mar csak szorszalhasogatas, raadasul nem is vagyok benne biztos. :)
    Csok megint, Kim

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Az első dolog amit szeretnék mondani az az hogy köszönjük a kommenteket :) A második dolog pedig hogy igyekszünk figyelembe venni a leírtakat és építkezni belőle! Kim én úgy tudom hogy a street az kis betű de a kedvedért utána nézhetek :) Egy vagy másfél héten belül jön az első fejezet remélem mindenkinek tetszeni fog!

    VálaszTörlés